Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategický management domu dětí a mládeže
Yefimova, Yuliia
Diplomová práce se zaměřuje na provedení analýzy strategického managementu příspěvkové organizace DDM Helceletova. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro vybranou organizaci na základě provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí. V literární rešerši jsou uvedeny obdobné organizace a nastíněná charakteristika neziskového sektoru. Empirická část zahrnuje podrobnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybrané neziskové organizace na makro a mikro úrovni, která vede k identifikaci faktorů, z nichž vycházejí strategie, jak je uvedeno v maticích SWOT, IE a SPACE. Na základě těchto strategií je navržen strategický plán společnosti, včetně zvážení možných rizik realizace. Dále je v práci navržen způsob a časový harmonogram implementace vytvořené strategie.
Komunikační strategie ve vybraném podniku
SCHICKEROVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.
Strategický management výrobního družstva
Ambróšová, Helena
Obsahem diplomové práce Strategický management výrobního družstva je podrobná analýza vnějšího a vnitřního prostředí výrobního družstva Kovona se sídlem v Brně, a návrh strategických opatření, která z těchto analýz vycházejí. V teoretické části je uveden obecný postup strategické analýzy s využitím zvolených metod. V praktické části jsou aplikovány vybrané metody na podmínky výrobního družstva. Na základě analýzy vnějšího prostředí jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které jsou významné pro fungování výrobního družstva zaměstnávajícího zdravotně postižené osoby. Výsledkem analýzy vnitřního prostředí je identifikace silných a slabých stránek tohoto podniku. Faktory vnějšího a vnitřního prostředí jsou hodnoceny pomocí matic EFE a IFE. V další části jsou použity vybrané pomocné nástroje pro stanovení strategie: Vnitřně-vnější matice a SWOT matice. Na základě zjištěných výsledků je navržena strategie, která povede k posílení stávající pozice výrobního družstva na trhu, zlepšení konkurenceschopnosti intenzivnějším využitím propagačních nástrojů, reorganizací výrob a rozšířením distribučních cest.
Strategie vybraného podniku
Šauer, Martin
ŠAUER, M., Strategie vybraného podniku, Mendelova univerzita v Brně, 2016. Diplomová práce. Diplomová práce je zaměřena na návrh podnikové strategie pro společnost AMPO, s.r.o., která je vytvořena díky výstupům ze strategické analýzy a díky použití metod, nástrojů a modelů a měla by přinést zlepšení situace podniku a dosažení zvolených strategických cílů. Autor při tvorbě nové strategie pro společnost AMPO, s.r.o. využil metody modelování a závěrečným výstupem bylo shrnutí doporučení a vytvoření grafického modelu navrhované strategie. Literární rešerše je zaměřena na téma strategie a strategické řízení. Jsou popsány jednotlivé metody, nástroje a modely, které jsou dále využity v praktické části a jsou tedy základem pro formulaci a implementaci strategie. Klíčová slova Strategie, strategické řízení, strategický management, strategická analýza, okolí podniku, SWOT analýza, PEST analýza, metoda 7S, matice SPACE, matice IE, formulace strategie, implementace strategie

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.